am bengt...


image282

ska inte fördjupa mig i slem och snor och sånt..... MEN...kan bara tillägga att jag fått tillräckligt av den varan senaste dagarna.
usch.
äckligaste kroppsvätskan av alla;
slem, no doubt...

befinner mig mitt i en arbetsvecka som är sju dagar lång. jovisst, man drar in cash, men man har ju inget...liv... och att göra den prioriteringen (pengar vs liv) ja, det är väl inte så svårt, egentligen... dock, efter maj så lugnar det ner sig. ja, ett tag iaf...

har blivit helt hooked på den svensk-norsk-danska polisserien Hunter. och det är väl lite genant att erkänna. andra avsnittet (av sex) var idag. det är en skandinavisk polisserie. den har ett engelskt namn (VARFÖR???? det är som bert och hans jkla fame world och music factoryden är filmad på ett ganska...hm. knepigt sätt. det känns lite B-budget varning. skådespelarinsatserna är.... är de bra?? haha, jag vet inte. jag gillar den iaf. :)  norska måste väl vara världens roligaste språk?

igår träffade jag anna i personalrummet (hur förvirrande måste det inte vara med två vikarier på samma skola som heter hanna och anna, har samma tfnnummer - sista siffran fel bara - och som har känt varandra sen förskolan OCH gått i samma klass på skolan de nu vikarierar)
hm. jag blir förvirrad bara av att skriva ihop det där... det var skoj, vi snackade lite med vår gamla slöjdlärare, sen skjutsade anna hem mig - vi slutade samtidigt - och vi räkande ut att det var enda dejten vi skulle hinna ha denna vecka... idag har jag jobbat h*cken av mig rent ut sagt, druckit alldeles för mnga koppar kaffe - dricker jag ngt varmt gör det mindre ont i halsen. ett tag. - och lyckats få smaka en bit av min mosters helt underbara rabarberpaj.

gud den var god...

:)

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jihaaa, alltid lika rooligt att läsa uppdaterade bloggar;P puss gullet.

2007-05-15 @ 23:01:06
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Julia

ÅH, stackars Hanna!
Själv är jag också sjuk, men jag får vara hemma. Har tillochmed inlämning på projektarbetet idag, men eftersom jag var så duktig och typ lämnade in den i förrgår så behövde jag bara lämna in den rikitga efter lovet! :D Jäy! min handledare är bäst!
Så här sitter jag hemma med feber, snörvel och känslan av att någon sprängt bort huvudet på mej.

2007-05-16 @ 10:06:40
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Towa

Om jag får säga mitt så tycker jag inte att snor är så läskigt.. hahahahaha

2007-05-16 @ 17:02:48
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Klyftan

jag är me fast i hunter-träsket ju! haha. såg första avsnittet med cilla o chris i söndags, så i tisdags kl nio hade vi planer - andra avsnittet av hunter. haha.

2007-05-17 @ 15:28:29
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0