a drink maybe?

image285 citrus....

är lite småsugen på den där drinken - loka, vodka, lime och... eh.. hur var det nu .?. - som towa nämnde, den lät grymt god... men  -p.g.a jobb- blir de två följande veckorna nyktra veckor. baksmälla och jobb. 
JAG tänker inte utsätta mig för det ngn mer gång...
idag, imorgon och i övermorgon jobbar jag som personlig assistent. lagade en rätt knepig lunchkombination idag; kokt potatis, stekt korv, bearnaisesås, ärtor och rivna morötter.. smakade dock förvånansvärt bra, och jag tilldelades ett mvg i matlagning :D ställde mig DESSUTOM och bakade grahamsscones efteråt. sweet jesus.
de var goda de med. (scones är livsfarliga. jag kan liksom inte sluta äta förrän de är slut..)
imorrn börjar jag kl 10.00. GISSA vem som kommer sitta uppe sent och kolla på "ett herrans liv" på tv4+. jag älskar den serien. skrattar så jag gråter. speciellt åt den mindre intelligenta blonda kyrkvaktmästarn...hon är bäst.

fråga: varför är det lättare - ja, det är ju t.o.m ROLIGT! - att städa hos andra?

för att använda en klassisk pappafras - mitt rum börjar slamma igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0