smittohärd..

är extrainsatt på vårdhemmet då maginfluensan härjar bland både personal och boende....mindre mysigt....... har aldrig haft (ta i trä) maginfluensa, slipper jag det denna gång med är det bevisat - då har jag ett immunförsvar som kan stå emot en atomvapensprängning och all radioaktivitet som följer.... am hulken....
skulle tro att kommande helg blir ganska lugn - den ska gå i hälsans tecken, promenad med hunden och boxing med lillasystern och gröt på morgnarna. eller ja... har alltid svårt att motivera  mig själv till att göra/äta gröt på helger. dont know why....

här följer ett personligt meddelande till cilla:
jag har inte din mail!!!! eller ditt tfn nummer!! eller nåt..

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Tvätta händerna! :D

2007-03-22 @ 09:45:44
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0