ska du ha..

.. dina mer baggy jeans på dig när du går ut - dansa INTE. du TAPPAR dem...117834-214117834-209

- "ingen white russian, ingen vodka redbull" - jag till bartendern, när jag beställer drinkar..



konstaterande: tre digitalkameror, ganska mycket vin, smirnoff raspberry.. ojoj.. vilka kort...
jag pratade med både maria och kotten (anna med..) kotten berättade att hon fått sin vägg uppsatt at last, anna trodde hon sa att hon tatuerat ryggen och linda trodde hon sa att hon var med barn...  HUR går det tolka in tatuering och graviditet i "å, har du äntligen fått din vägg!"???

Kommentarer
Postat av: Maria

fin fin fin fin!

2007-03-11 @ 17:45:30
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Anonym

hey babes! snygga ni är :) men att anna kan skåda något alls igenom den luggen. och vad gjorde den stackars bartendern då du ratade alla drinkar? gav dig en smirnoff ice, som i Kenya så man bad om en överraskning? sanningen att säga så har jag inte fått någon vägg :/ haha. men oroa dig inte för att jag har ivf fyra väggar, för jag & my bytte rum, så nu bor hon i vargadsrummet. (jag kan inte med ord förklara hur skönt det varit att kunna låsa en dörr in till sitt eget rum.) kram.

2007-03-11 @ 18:16:14
Postat av: Klyftan

härliga bilder :D

2007-03-11 @ 21:44:49
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0