money, money, money..

lööööördag... härligt. jag jobbade natten mellen torsdag och fredag, +  hela fredagen.. hade dessutom jobbat torsdagen. 72 timmars konstant jobb.. jag gillar det........fine, i slutet av dagen ser jag i kors av trötthet och är knappt kontaktbar men oooooooohhh vad mycket pengar jag tjänat in under dessa timmar... det känns extra bra då jag förtillfället nästan är pank... jag är en klassisk ekorre. jag älskar att spara och lägga på hög. jag har dock inga problem med att sedan spendera upp mina högar....
NU ska jag dra på mig ett par raggsockar och mina mysbyxor, göra en kopp te och krypa upp i soffan med deckaren jag fick av mamma...

(mamma är hemma by the way!!!)


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag saknar dig Hanna, jag tycker inte om din telefon eller att du bor ute i bushen.

2007-03-18 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0