LET THE SUUUUN SHINE IIIIIIIIIIIIN!!!

117834-218

helt plötsligt känns det som om jag överdoserat någons vitamintillskott, skådat ljuset och insett att ingenting är omöjligt  (varför ska man INTE använda klichéer?? alla fattar ju då)
nu vet jag (rättelse: har ett hum om..) VAD jag vill göra de kommande åren, vad som är viktigt för MIG. Och för första gången i mitt liv (tragiskt nog) så bryr jag mig inte om vad andra kan tänkas tycka.. Du får gärna komma med åsikter, jag kommer lyssna. Men den jag kommer lyssna främst till är mig själv... så jvla självklart kan en del tycka, men det har inte varit självklart för mig. Under större delen av mitt liv har jag inte litat på/ litat till mig själv tillräckligt. Jag har till stor del varit beroende av andra (vem är inte det i större eller mindre utsträckning?)
Men nu är det som om ngn/ ngt slått på huvudströmbrytaren i mitt huvud, en hundrawatts ljuskrona tronar där inne istället för de där jvla spotlightsen som visserligen varit bekväma och behagliga men INTE TILLRÄCKLIGA.
Nu SER jag. Nu INser jag. Och jag känner mig (sorry, ännu en klyscha..) .. fri...

Kommentarer
Postat av: Cissan

Vad härligt att läsa! Känns som att det är något som varje individ någongång skulle ha kommit i insikt med, men det är nog inte så uppenbart för människan. Tycker om dig o saknar dig massor!!

2007-03-13 @ 18:58:34
Postat av: Julia

Men människa- skriv vad du vill göra då :P

2007-03-13 @ 20:44:39
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Maria

låter hur bra som helst, men efter ett sånt inlägg och inget om vad du kommit fram till att du vill göra så bara väntar man på en "..." fortsättning. Kommer den? puss

2007-03-13 @ 21:16:47
Postat av: Anonym

haha 30% :D sugen på att göra en beställning eller? haha

2007-03-13 @ 22:53:12
Postat av: Klyftan

ÅH! man ville ju bara hoppa upp och ner när man läste detta :D vad vill du i framtiden då? är det ok om man helst av allt vill ligga i sängen resten av livet? haha.
ehm ja, och inlägget innan var från mig me. puss på dig och lycka till nu med det du vill! jag tror på dig, vad det än är!

2007-03-13 @ 22:55:45
URL: http://klyfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0