tuff tuff tuff ja tåget går, ut i vida väääääääääärlden....

117834-424

imorrn tar jag och kott tåget till göteborg, och - är det tänkt - den etiopiska restaurangen vi har hört ska finnas där... hm.... funderar på om det förvänats av mig att JAG ska hitta i göteborg - det gör jag inte, jag hittar ingenstans - då har vi problem... men va fn, hittar vi inte dit är ju nordstan väldigt trevligt... :) blir det en tur till liseberg sen kanske? teståkning av balder kanske? (hur kan man bygga en bergochdalbana av TRÄ?? är inte det bara lite osmart och osäkert och...lite bensin och en tändsticka så är balder... POOFF!!... om ni förstår..) ska bli skoj iaf..

har börjat lägga ett pussel på 500 bitar (ja, jag är en jvla nörd, jag vet...) och än så länge lyckats få ihop en sisådär 12 av dem... bestämde mig för att detta är ett långsiktigt projekt...

Kommentarer
Postat av: Klyftan

oooh no, tänd inte eld på balder. den är ju så rolig.
och wow, lycka till med puzzlet. jag har alltid sett upp till dom som sätter sig med ett puzel - vilket tålamod!

2007-06-17 @ 20:54:57
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0