sommar, sommar och sol...



hm... vet inte hur vädret är i resten av sverige men här regnar det. det öser ner. det kommer inte vara några problem med låga grundvattennivåer på ett BRA tag...
fast det gör mig inte så mycket. jag är så trött att jag sover mest hela tiden. och tittar lite på film. och läser böcker och äter lite kakor.
den här veckan bor jag hos mina kusiner då min moster och hennes man är i stugan. och bortser man från att selma (katten i huset) har en tendes att lägga sig över mitt ansikte då jag sover, så är allt toppen.. :)

...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du som tycker om katter sååå mycket...

2007-06-27 @ 09:53:40
Postat av: Julia

Haha, she likes you! :P

2007-06-27 @ 16:52:35
URL: http://choulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0