jippiekajej...

117834-476
igår var jag och kusinerna och såg "Die Hard 4".
90% av biopubliken bestod av killar i åldrarna 18-23. de resterande 10% bestod av en och annan flickvän, något medelålders par, och så vi.
sen ska jag inte säga att jag är förvånad. die hard 4 (det måste väl ändå vara den sista???) är en riktigt bra actionfilm, den är snyggt gjord och har dessutom en handling. (wow)
det är dock fortfarande en actionfilm, dvs explosioner, skottlossningar, fall, slagsmål (efter ett tag börjar man bli sur på bruce willis - INGEN överlever allt det där..) och karaktärernas förmåga att kläcka ur sig snygga förolämpningar under stress, etc etc.
sammanfattningsvis; den är inte realisktisk för fem öre. inte ens lite. och kan man bara bortse från det (jag kämpade verkligen) och inte bli irriterad på bruce willis - förlåt, john mclanes - supermacho attityd (jag kämpade verkligen) så lär man gilla den här filmen...
när eftertexterna kom började alla (ja, nästan alla iaf) klappa händerna. såklart.

Kommentarer
Postat av: klyft

hmm är det kanske die hard 4 jag ska gå och kolla och hitta min muskulösa, tatuerade man tro? haha

2007-06-29 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0