fortsättning...


väl framme i stugan lastar vi snabbt ur bilen, sätter på kylen och vattenpumpen och drar efter det in till halmstad för att plocka upp mian och handla lite mat. när vi kommer tillbaka till stugan upptäcker vi att pumpen läckt (!!!) en mindre flod går från köket till vardagsrummet.
KUL
jag lider stor brist på rörmokaranlag och teknisk är jag överhuvudtaget inte ...  precis när vi torkar vatten som bäst (och jag försöker behärska min hysteri..) bestämmer sig korna som går på heden där stugan ligger,  för att hälsa på... DÅ kommer sandra och bengan körande.
oh lord...

tack och lov är bengan BRA mycket mer händig än vad jag ngnsin kommer bli, så han fixar läckan..
allt är hyfsat frid och fröjd och alla är rätt slut, det var sent och vi hade slitit ordentligt, så det blev sängen nästa. någon gång under natten (till midsommarafton) börjar det regna.
ordentligt.
och det slutar inte.

117834-456
jag på midsommaraftons-eftermiddagen...(omöjligt ord, jag vet..)

Kommentarer
Postat av: Julia

Oh, hottie ;D

2007-06-26 @ 07:33:28
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Towa

OJ glömde jag skriva i bloggen att vi vann mot skåningarna??? DET GJORDE VI, med ett poäng.. hahaha. Hur var din midsommaR? regnig? puss

2007-06-26 @ 17:19:41
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: Sara

I NOOOORRLAND var midsommarvädret strålande.. :D Hälsa Anna det! :P

2007-06-26 @ 18:53:37
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0