flippflopps i all ära, men...


117834-442

dessa två darlingar kommer rädda min sommar.. 

skobutiken på köpstaden hade utförsäljning då den skulle läggas ner (utförsäljning av butik på köpstaden/fameworld -kalla det vad du vill- vad ovanligt..) och vi shoppade skor till väldigt humana priser, kott köpte bla ett par militärfärgade conversekopior med - otroligt praktiskt! - två små fickor på ankeln...
vi blev båda väldigt besvikna då vi upptäckte att det bara var "ficklock" och inga ordentliga fickor... och själv köpte jag då blå badtofflor för 50 kr. kändes helt ok.
jag älskar badtofflor. struntsamma att de kan vara ganska fula, de är världens mest bekväma skor! skulle kunna gå och lägga mig på kvällen utan att märka att jag fortfarande hade dem på... 

dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Towa

Meen du och kott och massa bilder som man inte kan göra stora? Jag då, i kalla Östersund- ensam

2007-06-19 @ 09:59:20
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0