en cool kotte...

117834-421

har jag fått till låns över veckan, något jag är verkligt glad över... :) snart drar hon dock vidare till uddevalla och kärlingesund, men det är lugnt... jämför man med umeå avståndsmässigt så är det gångavstånd till uddevalla...typ...
har märkt en tendens hos mig själv att säga mycket på engelska, gärna med en bred svensk brytning - kan inte förstå anledningen till det och finner det dessutom mycket irriterande, känns dock inte som om jag har ngn kontroll över det, det är som en mild form av tics, bad därför kotten i ett svagt ögonblick att nypa mig varje gång jag pratade engelska, dum som jag är..... hon är bra på mycket, men när det kommer till att nypas kan hon f* ta OSguld... trots smärtorisken måste jag bara få säga:
117834-422
kott, me love u big time...

Kommentarer
Postat av: Anonym

dessvärre verkar veckan gjort mig imun mot dina engelska infall... jag hör det inte längre helt enkelt
:/ lite trist nu när någon äntligen börjat uppskatta min stora förmåga....
tack underbara för en fantastisk vecka. & tack & lov så är vi inte så långt ifrån varandra, vilket kommer göra min sommar. /k.

2007-06-17 @ 12:21:30
Postat av: Maria

Nu är jag i Halmstad. Va fina ni är! puss

2007-06-17 @ 18:43:47
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Klyftan

ååh. söta flickor!
svengelska är grymt. thä san is shajning äna. =)

2007-06-17 @ 20:57:50
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0