dödstrött..

blev aldrig någon vila efter jobbet - såklart - och nu, efter att ha pratat och skrattat med anna och linda på en stökig bar kvällen lång känner jag verkligen hur trött jag är.... och ändå sitter jag här... imorrn ska jag och anna shoppa lite inför utgången senare på kvällen, det blir en tur på systemet - har inte varit där på evigheter, fast det kanske är något bra... :) - och så ska jag se om jag kan hitta något kul, men främst billigt att ha på mig... råkar ha ganska mkt kläder i min garderob, men femåringen i mig vill ha något nytt...  det var ju det här med konsumtionssamhället ja...

imorrn ska jag sova tills jag vaknar.. (som med min sedvanliga tur lär bli runt 7...)

lala salama

117834-349

Kommentarer
Postat av: Towa

Godnatt min skatt

2007-06-02 @ 11:31:02
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: emmi

Man vad skönt ändå att kunna vakna utsövd (?) vid sju. Då kan du äta reklamfrukost med juice, frukt, ägg och fint upplagt pålägg! :)

2007-06-02 @ 16:20:37
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0