att bara vara...

kan vara väldigt svårt... det finns alltid något man kan göra, bör göra, någon man kan ringa, något man bör diskutera osv... men idag, IDAG ska jag bara vara...
och- bara vara själv.
jag har saknat mitt eget sällskap.. :) 
jag tänker inte göra något, ringa någon.
jag ska sitta på vår veranda och bara trivas i mina egna tankar..

..........................................................

jag trodde att jag skulle sluta fem imorrn, men det visar sig att jag slutar halv två istället... sådana saker kan hålla mig på bra humör hela dagen... det är som att vakna och med panik inse att man försovit sig ordentligt för att sen komma ihåg att det är lördag... sånt tycker jag också om :)

Kommentarer
Postat av: Klyftan

hannis, när kommer du? =)

2007-06-05 @ 21:40:27
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: emmi

Det där känner jag igen. I lördags kväll ringade jag mamma för att fråga hur man gör när man gör ingenting och är själv. Hon svarade inte så jag fick lista ut det på egen hand. Det blev lite halsbandspyssel och mys i soffan. En riktigt skön kväll! :) Hoppas det blev lyckat för dig också.
Kram!

2007-06-05 @ 23:10:55
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0