3 timmar kvar till helgen...

ååå.... det ska bli skönt att bara få sätta sig i bilen, starta den och åka hem... får alltid för mig att jag ska gå och lägga mig och sova det första jag gör efter jobbet... och hur ofta har det verkligen hänt? tröttheten verkar försvinna samma ögonblick jag slutar för dagen...

idag är det första juni, och jag säger som gyllene tider....

"å hela året har jag väntat på
juni, juli, augusti
allt känns mycket bättre då
juni, juli, augusti
allting verkar lättare då
juni, juli, augusti
vindarna är varma dååååå...."

får jag välja mellan gyllene tider och thomas ledin är utgången självklar....definitivt inte ledin och hans jkla glass och  plastsandaler....

(någon sa till mig att temperaturen skulle ligga runt 30 grader veckan som kommer.... hm... vågar man hoppas?)

117834-346....

Kommentarer
Postat av: Ally

Haha, båda är ju sommarklassiker ;)

2007-06-01 @ 13:26:57
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0