SKADAD

halv tre på morgonen (för drygt en halvtimma sen) låste jag upp vår ytterdörr. gick in, sparkade av mig skorna, hängde upp jackan... och kunde bara inte gå och lägga mig.
vanligt fenomen då du jobbar natt.
du är vaken på nätterna, även de nätter du INTE jobbar.

inget chokerande avslöjande kanske, men aningen handikappande..

och jag vågar inte (fine kalla mig fegis) ta mina valeriana efter x antal glas vin.
det känns bara inte så smart...


........................................................................................................................................................

- sara, hur ska jag kunna komma på ETT ord att beskriva dig med??? bara ett liksom???
117834-502


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0