mild panik

börjar jag få så smått.  sömnbrist är orsaken.

jag jobbar natt.
har gjort det tillochfrån i fyra år nu. och det har verkligen funkat... jag har somnat på morgonen och sen kunnat sova hyfsat bra och då kunnat återhämta mig hyfsat bra.... men nu GÅR DET BARA INTE.

jag drar ner rullgardinen. drar ur telefonen. stänger av mobilen och stoppar den i frysen (typ...) kryper ner under täcket. och ligger där. och stirrar upp i taket. två (mycket frustrerande) timmar senare har jag - förhoppningsvis - slumrat in. ytterligare tre timmar senare vaknar jag. befinner mig då i ett halvdött stadium (min tretimmarssömn var ingen "kvalitetssömn" direkt) men trots det. trots att jag är trött. trots att mina hjärncellar (förutom de som uppenbarligen håller mig vaken) är helt bortdomnade KAN JAG INTE SOVA.

usch.
fn.
det här driver mig till vansinne.

annsofi, marias kompis, har köpt valeriana - ett sorts naturläkemdel mot insomningsbesvär - då hon har svårt att somna. innan jag åkte hem idag köpte jag också ett paket. 2- 4 tabletter får man ta.
funderar allvarligt på att åka hem imorrn och trycka i mig 5.
eller 6.
eller 7 kanske...

nej. det får bli fyra...jag vill få somna. få sova. men det vore schysst att vakna upp sen också..

image482 sängkläder från ikea, hedda blom heter de.
 å. jag vill bli rik och åka till ikea och stanna hela dagen. stanna två dagar...
varför åka hem alls??


Kommentarer
Postat av: Maria

haha, det syns som tur är inte att jag är så full att jag ens kommer ihåg det där. Jag har bara någon vag minnesbild. Men ooooh, så jag hatar vimmelbilder!

2007-07-10 @ 02:00:36
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0