lyxfrukost..

image500

rina säger att hon ska åka hem, laga en omelett till frukost och sen gå och lägga sig....

ååå.. en omelett. det som är så gott. ska jag kanske också göra det? för att fira av min sista natt...

jag minns en natt jag jobbat, det var en helg. en timme innan jag slutade -alltså 06.15- får jag ett sms från min pappa.
"hej. vill du att jag ska laga frukost åt dig?"
min pappa, uppe vid sex en helgmorgonen, hur ofta händer det?  jag tog tillfället i akt och önskade mig en omelett. pappa lagar riktigt goda omeletter...

vad hungrig jag blev nu.
hrmpf. att jobba natt är INTE bra.
man blir ju matfixerad..

Kommentarer
Postat av: Sara

Pröva omelett med spenat och massa ost, gott med korv till också! :D Mamma lagade det till mig igår och jag dog och kom till himlen!
Blir det nån yra för min Hanna?

2007-07-13 @ 10:00:39
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0