haappy birthday..

image493
snart fyller lillasyster 19 år (hur gammal innebär det att jag är då? en lillasyster som är 19... hm... jaja, bara hon inte fyller 20 så ska det väl gå an..)  när jag frågat henne vad hon önskar sig blir svaret  "-ett piano"

ehm. right.
tror inte det va...

julia sammanfattade det bra en gång..
- hanna, du lyckas alltid köpa presenter jag inte önskat mig......
(här ser hon min mördande blick, hajar till och räddar situationen)
- men jag blir glad för dem ändå!

hon bör nog bli nöjd den här gången med...

Kommentarer
Postat av: Julia

Jepp. Du börjar att bli gammal, old so ooooooold..
Åh, presenter! :D

2007-07-12 @ 20:09:49
URL: http://choulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0