det bästa med mitt jobb...

117834-495
är bilfärden till och från jobbet....

(det är det bästa just nu, men man bör minnas att jag också är lite trött på mitt jobb och att det finns andra bra saker med det. kan dock inte komma på vad de är. just nu)

då kan jag nämligen välja cdskiva/radiostation/låt alldeles själv... jag kan byta cdskiva/radiostation/låt när jag vill  (för det mesta lyckas jag byta cdskiva UTAN att vara en trafikfara) OCH, det bästa av allt, JAG FÅR LYSSNA TILL HUR HÖG VOLYM SOM HELST..... det är ju bara min egen hörsel jag pajjar...

isolation is the shit.
det är skönt att ha huset för sig själv...
det är skönt att vara själv...


.....inom rimliga gränser. därför ska det också bli mysigt att åka och hälsa på farfar imorrn för att sedan ha kul och gå ut med anna&co. lördag och söndag blir toppendaagar då jag tillbringar dem med min favoritbrorson.... kanske kan lillasyster titta förbi då också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0