desiiiiire....

image498
någn som missat reklamen för xider strawberry desire?
en kvinna sitter vid ett rullband och fyller på xiderflaskor, hon är "industriklädd" med vit rock och huckle om håret, bredvid henne sitter en ung kille i axellångt, blont hår (ser ur som det är kilovis med vax i det).., han har också en vit rock på sig, till skillnad från kvinnan är den halvt uppknäppt, när rullbandet med flasken stannar framför honom, stönar han i flaskan och drar handen genom håret upprepede gånger (ehm....) han sätter sen på en kappsyl och flaskan åker vidare..

den här reklamen går i ett under natten och jag... alltså.. jag kan inte annat än skratta och tänka på alla bakterier han andas in i den där jkla flaskan...och jag hoppas att de som gjorde reklamen är ironiska.. för inte kan de väl tro att det där är sexigt??   det är dock lite skönt att mannen är sexobjektet i den här reklamen, inte kvinnan...

....

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tror att de är ironiska.
Det MÅSTE de vara.

2007-07-13 @ 10:18:18
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Maria

Haha, jag kommer aldrig kunna höra eller läsa order "desire" utan att tänka på Desiree. Du vet, dextrosolen.

2007-07-13 @ 12:44:06
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0