cash is king..



satan. kan inte någon bara ge mig en sisådär 250 000.... jag behöver inga miljoner, inga herrgårdar, ingen blackberry,  inga rashästar, ingen lexus... pengar som statusmedel, nej tack.
jag vill ha pengar så jag kan resa...

jag sitter på nätterna och fantiserar om rio de janeiro, västindiska stränder, ITALIEN!!, london... om att tågluffa i sydeuropa, kolla in australiensiska surfare (och en och annan känguru) äta etiopisk mat i etiopien...
jag målar upp fantastiska bilder av ställen jag vill besöka och upplevelser jag kan vara med om, medeveten om att det inte alltid är så där fantastiskt... medveten om att man längtar hem till den trista, grå vardagen både en och två och flera gånger...

men trots det...
dags att börja skrapa trisslotter?

image490

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0