mental meltdown..

nastan en hel vecka pa koh samui, OCH
vi kunde sola idag for forsta gngen - anna ser ut som en panda da hon hade pa sig sina solglasogon hela tiden , mohahahaha.. Forresten, har bytt favorit thai-ratt! (det har inlagget kommer MILT SAGT bli rorigt..)  inget mer fried rice! nu ater jag kyckling stekt med cashewnotter och gronsaker (+ ris saklart) ooo sa gott det ar!  Haha, jag och anna blev erbjudna gratis taxi haromkvallen nar vi skulle ut... antingen var vi jattevackra eller sa var taxichaufforen vaaaldigt uttrakad.. Nattlivet har ar toppen, musiken ar perfekt att dansa till - maria du skulle alskat det har stallet! - och drinkarna ar billiga.. det blir en del redbull och vodka, men for ngra dagar sen testade vi lite ordentliga drinkar med paraplyer och blommor och sant darnt.. min drink hette anna banana - jag valden den ENBART pga av namnet... imorrn ska vi till stranden igen, eller ja, anna har sagt att vi maste dit imorrn...
ska fran och med nu uppdatera MKT oftare...

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som att det hade kunnat vara jag som döpte drinken..

2007-01-13 @ 17:42:18
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Julia

Uppdatera mer nu- BRA! :D

2007-01-13 @ 20:28:06
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Cissan

Åååå Hanna ta och kom hem nuuu så att jag får åka o hælsa på dig.. Toknæra juh!!

2007-01-13 @ 20:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0