flakt eller AC...

Vi har precis bytt hotell och da bytt ner oss ganska rejalt i standard och prisklass (sa vi kan shoppa mycket i Bangkok med gott samvete..:) Detta innebar nu, att istallet for AC:n (som var sa effektiv att vi bada blev sjuka) har vi tva, mindre effektiva flaktar..... det kanns som om de bara vispar runt en massa varmluft...Sa varje gng vi kliver in i vart rum kanns det som att ga in i en vagg, en varm, fuktig vagg.... :S   Men men.. kanske antligen kan bli av med min forkylning... :)
Idag ligger molnen tunga over koh samui och jag och anna funderar pa att hyra varsin vespa...


Kommentarer
Postat av: Towa

Har läst att det är livsfarligt att hyra vespor/motorcyklar mm där, så fort man skrivit på att man hyrt den så kräver dom en på pengar för att den är repad eller vad som helst (skador som då redan fanns innan) Finns otroligt mycke folk som varnar för det så se upp! Kram

2007-01-19 @ 11:06:13
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: clabu

Hej. Håller med Towa. Så mycket skit händer omkring hyra av bil, vespa osv så var snälla och gå istället eller tänk på att taxichaufförerna måste också leva....puss
PS Vi "lånar" Alexander from em till imorgon-kväll...Kul vá :-))

2007-01-19 @ 11:51:03
Postat av: Towa

Hoppas på fler bilder snart =)

2007-01-19 @ 13:37:24
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: Sara

Är det bara jag som ser allting med mini-text?? dvs. är min dator fucked eller måste jag skärpa till mina glasisar. :P

2007-01-19 @ 16:53:17
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0