en vanlig dag pa koh samui...

da vadret de senaste dagarna varit milt sagt sk*t har vi fatt komma pa annat att sysselsatta oss med, tex, bowling..
 anna vann visserligen.. jag gjorde allt for att komma ihag vad towa larde oss pa sin bowlinglektion i kenya, men men... antingen hatar bowlingbanan och kloten mig, eller sa alskar de mig, den har gangen alskade de mig i slutet da jag lyckades med konststycket tre, 3 strikes i rad  :O)  och da kvittade det att anna vann....vi har ocksa, trots att vi sa att vi skulle bli mer ekonomiska, shoppat.. 
 och asgarvat at varldens fulaste skyltdockor under tiden..man skulle kunna skramma barn med dem...
 har ocksa hittaten ny pojkvan, anna berattade att han ar fotbollsspelare, jag kunde konstatera att han var valdigt sot TROTS det...

 sen har vi rojt runt pa koh samuis dansgolv tills sent pa nattenoch traffat svenskar, britter, australiensare, australiensare och ANNU FLER australiensare... Australien bor vara tomt vid det har laget..

Kommentarer
Postat av: Sara

Skyltdockan skrämde skiten ur mig.. sitter här o lipar! :P

2007-01-16 @ 10:14:05
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0