"det kommer nog inte regna idag.."..

...sa anna forut.
vaaaaldigt dumt av henne.
for nu vraker det ner. igen.

jaja. Tur att vi har vara bocker och vara starbucks.. man kan kopa varldens godaste laxbaguette dar.. :)


Idag ar det den 21 januari (right???) - 7 februari landar vi i GBG.
jag borjar fa lite panik...
Under 2006 handlade ganska mkt om Thailand. Vi jobbade ihop pengar, bokade flyg och hotell, planerade och dromde oss bort...Vi hade ett specifikt mal. 
Nu... nu kanns det lite tomt. Malet uppfyllt.
then what?

jag vet jag vet, " det ar bara att skaffa nya mal hanna!" " tank vilka mojligheter"
trots det sa....

Kommentarer
Postat av: Towa

Åh hanna.... det är så livet är.. helt enkelt.

2007-01-21 @ 20:11:04
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Maria

jag vet vad du menar. "Vad händer Nu då?" liksom. Mail på lunar, så du vet. puss.

2007-01-22 @ 08:20:04
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Cissan

Olalaaaa... Nya spænnande æventyr væntar på søtHanna juh... Galna dagar i københavn och besøk av mig lite oftare ;) Vi ær ju på lite nærmare avstånd snart juh =) Wonderful!! Saknar dig! Kramar

2007-01-22 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0