filmmys..

jag och anna befinner oss just nu hemma hos christian och julia och tittar på skräckfilm och äter marabous daimchoklad... (skräckfilm = jag blundar, håller för öronen, gömmer ansiktet bakom en kudde alternativt går iväg från tv:n.... ) det är allmänt mys (förutom att barbro - katten - är könsmogen, vilket gör att hon smyger runt i lägenheten och tjuter och kissar överallt... NOT NICE..)  Just nu kollar vi på "Wax house"  Anna ville hellre kolla på ngn av "Saw"-filmerna.... in her fucking dreams säger jag bara...  då skulle jag springa ner till lägenheten under... :S
Imorrn är det jobb, sen spinning, SEN ska vi hem till sandra och baka scones och dricka te och ha det bra.. :)

Kommentarer
Postat av: Klyftan

åh, vad mysigt du har det! sånna stunder är guld värda, visst är dom? mys med dom älskade ;)

2007-03-01 @ 12:40:10
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: Klyftan

åh, vad mysigt du har det! sånna stunder är guld värda, visst är dom? mys med dom älskade ;)

2007-03-01 @ 12:42:43
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: Sara

Jag förstår itne hur du ens överväger att vara i samma rum som en skräckfilm!? *RYSER*

Om mindre än 7 veckor så blir ditt gudbarn 1 år! Boka resa! ;)

2007-03-01 @ 15:43:46
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Mian

Hej gullet! Hanna, house of wax, den sjuka filmen. Jag får ont i magen bara jag tänker på den! Åre är ganska trevligt, jag gillar kvällarna då alla bara sitter på mitt rum i sängen och myser. Med te, dator, tv, tidningar och allt sånt där. Påminner mig lite om Kenya, varför samlas alltid alla på mitt rum tro? Fast jag tycker det är trevligt=) Hade nattsällskap i söndags och tisdags, haha, ring så får du detaljerna;) eller så mailar jag. Men du, ta hand om dig... och stanna inte upp. Ring mig om du skulle känna så! Kärlek

2007-03-01 @ 23:27:19
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Anna

tänkte precis ringa dig men du kanske sover - så jag väntar väl till imorrn.. :)
Kram

2007-03-02 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0