och, ja just..

117834-806 home sweet home...

efter en låång, dryyyyg resa landade vi på landvetter. där hämtade christian (lillasysters pojkvän) upp oss. mamma och pappa jobbade (jag sa till dem, att om de inte tänkte dyka upp - jobb, vilken dålig ursäkt! - så fick de minsann skaffa fram någon som kunde möta mig. någon som var lång, vältränad, över 22 och med snygga skor.  de lyckades inte jättebra. så jag fick stå där och plocka med mitt bagage medan christian och julia hade en ljuv återförening. suck)

det ÄR skönt att vara hemma. trots dimma och kyla. (det är SÅ JVLA KALLT!)  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen hem!
Ja, det är ju i alla fall minusgrader ute nu...:) inget regn vilket men kan vara lycklig över!!

2007-12-19 @ 09:32:28
Postat av: Anna

Fan va underbart att du är hemma :)
I've missed you like crazy..

2007-12-19 @ 11:33:21
Postat av: mian

JAG tycker det ÄR skönt att du är hemma! pepparkakorna var söta och väskan var urläcker!

2007-12-19 @ 18:57:06
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0