vi fick ett erbjudande med posten..


det var från postfoto,

"skicka in en cdrom eller ditt minneskort, vi framkallar dina digitala bilder för 50 öre bilden!"

jag och mamma hoppade praktiskt taget jämfota av förtjusning. några detaljer behövde dock klargöras först, så jag ringde upp postfoto..

" -jag undrar om fotona på cdskivan man skickar in kan vara i mappar eller om de bör ligga...lösa?
- de ska nog helst ligga lösa, det blir lättast så..
- och...eh, hur många foton får man skicka in?
- eh.. tja, så många som får plats på skivan antar jag..
- ok..... hur många skivor får man skicka in då...........?
- ...........ehm... så många som får plats i kuvertet antar jag...
-ok! tack!! "

problem; HUR får vi in alla våra cdskivor fyllda med kort i det där platta, lilla kuvertet..?

image622

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0