rutiga skjortor


43 st.
jag och sandra räknade... men efter ett tag kom vi fram till att det inte var ngn ide... - de fanns ju överallt! - de rutiga skjortorna alltså.. - mkt populärt klädesplagg tydligen...
igår bestämde vi att det inte skulle bli ngn utgång idag (lördag) ... menmen... det blir aldrig som man tänkt, right? och oo, det var skoj... nästa gng ska jag dock vara lite bättre förberedd (jag bestämde mig för utgång 22.00, 22.30 skulle vi åka..PHU!) så, torsdag?


..and sandra...
sandra


och anna är på träningsläger.
och snart fyller linda år.
:D

Kommentarer
Postat av: Julia

Christian fullkomligt ÄLSKAR rutiga skjortor ;)

2007-08-05 @ 10:23:00
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: klyft

ja, vad är grejen med alla dessa rutiga skjortor?! framför allt rödrutiga. gosh.

2007-08-06 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0