rundar man av nedåt...

...så är det 2 månader till avfärd (thailandet alltså..)

oj..

-den här gången ska jag INTE skicka vykorten näst sista veckan (det är ganska oursäktligt om man är borta i tre månader..)
-jag ska inte släpa med listerine. det finns att köpa där. det är DESSUTOM  bra mycket billigare.
det mesta är billigare i thailand..
-jag ska DÄREMOT ta med fler pocketböcker. och tidningar. och en kortlek.
suck. julia kommer vilja ta med tärningar till yatzi. (stavas det så?) jag hatar yatzi. jag är så vansinnigt dålig på yatzi..
-jag ska dränka (in) mig själv i solskyddskräm. jag ska fn simma i det...
-jag ska dricka massor med vattenmelonsmothies...

risken finns att den här listan aldrig tar slut om jag börjar på den....

117834-601

Kommentarer
Postat av: Towa

Vattenmelon? usch dom var ju äckliga, men bananashake kan jag inte få nog av!! =)

2007-08-14 @ 18:27:48
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: Anna

Vattenmelonssmoothies :( I hate u, nästan iaf..
usch ta med x antal hem till mig. De smakar nog inte lika bra här hemma som där dock.. Förresten, kidnappa mig och för med mig till Thailand - jag skulle inte bli arg, jag LOVAR!

2007-08-15 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0