next stop; norway

.... not.


jag och mian hade planerat en jobbtripp till norge. enda målet var att tjäna så mycket pengar som möjligt och sen undvika att handla upp dem alltför snabbt..
tanken var att vi skulle bege oss dit (somewhere) när vi slutat våra respektive sommarjobb och sen skulle jag åka i mitten av november för att sedan bege mig till thailand med lillasyster..


men....


det var inte riktigt så lätt att hitta ngnstans att jobba och det bär av till thailand tidigare än tänkt från början... så norge, för min del, blev genast krångligare... vilket känns jvligt trist, för jag och maria brukar ha grymt kul tillsammans...

117834-618 117834-619

hon ska dock fortfarande dit, tjäna multum och sen bjuda mig på ngn resa i vår.... ehrm....  

Kommentarer
Postat av: Maria

Meeen hanna! fy vilken bild!

2007-08-19 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0