introducing missan....

117834-579

jag är tillfällig kattskötare, missan här ovan, beslöt sig för att diskret hoppa ur sin ägares bil och sedan gömma sig och inte komma fram, hur mycket vi och ägaren än ropade och kissekissekisse-lockade.
hon hade bestämt sig för semester här på nygården (vilket jag kan förstå.. skogar, fält, hagar....lador och stall att sova i, ett kattparadis helt enkelt..)

och...det här måste vara världens mest...sällskapssjuka katt. ever. imorse vakande jag med henne PÅ mig. jag vaknade med ett kattansikte i mitt ansikte. hrm.... peta på henne och hon spinner som ett ånglok... hon har också en tendens slicka mig på fötterna med jämna mellanrum.
katter och jag... ja, jag håller mig på avstånd från dem - men här ... det är inte fysiskt möjligt med något avstånd här..

äsch.. hon är söt och jag är väl ganska charmad... :)

shit, tänk om kott varit här... de skulle passat varann perfekt! (inte för att kotten slickar på fötter...)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh :) När ska hon hämtas?
Hanna, din lilla kattlover!

2007-08-09 @ 00:34:56
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Anonym

fötter?? nä tack, jag nöjer mig med att slicka på glass i sommar, men blir onekligen lite avis på dig som har en personlig tåluddsrensare :) du ska se att det blir en kattägare av dig också en dag.
jag kom tillbaka till umeå igår morse, det känns rolig men samtidigt så saknar jag min stuga och ensamheten mycket. det hade jag aldrig trott om mig själv. men thé böcker och tystnad är inte så tokigt ändå...
love. k

2007-08-11 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0