att stå still och stampa...

image643...på samma jvla fläck.

det är en frustrerande känsla... det handlar inte så mycket om den fysiska platsen man befinner sig på (även om miljöbyten inte skadar) som utveckling.
förändring och utveckling.
jobbigt och påfrestande.
 ..men samtidigt SÅ TILLFREDSTÄLLANDE.

därför är jag lite avundsjuk... på julia som nyss tagit studenten och precis börjat ett nytt jobb... på maria som numera är norrman. på kott och anna som börjat på sina folkhögskolor (mohahahaha, höll först på att skriva förskolor) på therese som flyttar till uppsala...på sara och janne och alicia som utökar sin familj...


jag ser framemot våren....  då är det min tur.. :)


Kommentarer
Postat av: Towa

haha, ja det är siljas problem. Emma kissade utanför hytten, medans mamma fly förbannad stod och tittade på. Själv fick jag inte beskåda det, men jag skrattar av
tanken

2007-08-31 @ 18:21:44
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: Anonym

du kan väl ringa någon gång. nummer: 0921-21313... tror jag.. kram /k

2007-09-02 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0