välförtjänt

 
mina nya solglasögon. kände bara att jag förtjänade dem. ".......eh.........ok..............(???).."  har varit reaktonen från omgivningen. men jag gillar dem. har jag en ful-dag är de perfekta, de täcker ju nästan mer än hälften av ansiktet.. :)  Jag köpte en väska på indiska också. Kände jag att jag förtjänade den med. Dessutom köpte jag en klänning/tunika/stor tshirt (vad f* kallar man dem??) på ginatricot...  lördagen i skövde handlade helt om rewarding myself.... Senare på kvällen åkte vi hem till sandra och bengan (och kom i tid!) där åt vi chips, drack vin (iaf jag..) och sjöng singstar..
jag förlorade.
hela tiden.

där efter åkte vi in till bogrens och dansade och hade kul....


Idag har jag ringt till arb.förmedlingen och redogjort för alla jobb jag sökt. Något jag måste göra för att kunna stämpla - vilket är fine för min del. Jag skulle MKT hellre ha ett heltidsjobb än att stämpla. För det är så jvla ovärt. Det är krångligt (jag ska skicka in arbetsgivarintyg och anställningsbevis för varje tillfälle jag jobbar. Jättekul. Speciellt om man kanske jobbar extra på 4, 5 olika ställen. Sen är det ju kassakorten. Suck. I slutändan får jag ändå inte ut ngra summor som jag eg. tycker gör ngn skillnad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej raring. jag tycker dina solglasögon var cooola. jag provade själv alla solglasögon på åhlens här om dagen, hittade ett par som var så där... men för 200?? för ett par som känns så där så känns det lite väl så att säga. men du kanske kan tipsa om en lite häftigare affär än åhlens? kram.

2007-04-02 @ 22:17:20
Postat av: cilla

Yeee i like it!! Shyssta brillor =) Verkar som att du har det bra i vårvädret?!! Själv är jag mest bara sliten, jobbar och jobbar. Tycks aldrig ta slut trots att jag är inne på mina sista två dagar =) Sen blir det välförtjänat påsklov =) Saknar dig vännen

2007-04-03 @ 08:09:50
Postat av: Klyftan

wow, tuffa brillor :D me i like!

2007-04-03 @ 12:08:12
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0