utifall ni undrat..

av ngn orsak kom vi in på samtalsämnet jesus vid lunchen på dagis idag.
vet inte hur.
barnen konstaterade iaf att han befann sig i himlen, på frågan vad jesus gjorde i himlen får vi det självklara svaret
-han lekar datten...
jaha... men, med vem leker han då....?
-han leker datten med sig själv
ok

ja.. ungar är så jkla sköna... jag måste säga att jag mår bra de dagar jag vikarierar på dagis.barn är automatiska endorfin-höjare...

annars så var det jobb hela påskhelgen, förUTOM påskafton då det blev påskmiddag, vin och singstar och sedan utgång i skövde, vilket var väldigt trevligt... sen har jag kollat in towas blogg och garvat åt att de också fått besöka penis-stenen på koh samui ...jag har också cyklat några turer med min lilla stora hund (valp till sinnet stor till växten) - och det är ngt han fullkomligt ÄLSKAR. otur för mig dagen han bestämmer sig för att ta en tur inne i skogen eller ner i diket för då lär både jag och cykeln följa med....
 
 imorrn är det jobb, på torsdag blir det också jobb, och på torsdagkväll sätter jag mig på tåget upp till norrlandet! där ska jag bara mysa och ha kul och INTE tänka på jobb och efterskatt och annan sk*t...  haha... :) och när jag kommer hem så kommer det snart vara maj, och eftersom juni kommer efter maj så kan vi lika gärna kalla det sommar.... det kommer alltså snart vara sommar. :)



............................................

jag är så väldigt glad för vänner jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0