smärtstillande?

image249

kan man av träningsvärk?

var på gymet idag. upptäckte muskler jag glömt jag hade. det var smärtsamt. aj.

men visst känns det satans bra efteråt.. inbillar mig t.o.m då (efteråt) att det var värt det...
så.
spinning på onsdag?

..........................................................

jobbade extra på särskolan i axvall idag och JAG.....ÄR.....KÄR.... åååå, vilka underbara ungar. jag skiter i om det är en klyscha, de gjorde mig alldeles varm inombords, jag ler bara jag tänker på dem, och jag är så glad att jag ska spendera de två kommande veckorna där.
DESSUTOM var salldsbuffen i skolmatsalen klockren... och jag är jvligt svårflörtad..

annars så hoppas jag just nu bara att jag kommer kunna spendera 1 maj i stugan, i halmstad.
jag längtar efter havet..

Kommentarer
Postat av: Klyftan

det var värt det ;) iallafall sen när musklerna börjar visa sig, eller man märker att man har användning av dom. puss på dig söta.

2007-04-24 @ 10:00:11
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: Klyftan

tack för kramen hjärtat :D

2007-04-25 @ 23:46:36
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0