qutiepie..

image247

är hon inte bara så satans bedårande?
idag var jag på ettårskalas och firade guddotter (ovan) åt tårta och bullar och chokladkakor i mängder... därefter tog sara, janne, jag och alicia en promenad i vårsolen... jag känner mig som en mobil på uppladdning, de senaste veckorna har varit späckade med jobb, jobb och jobb (och röjjiga lördagar ;) så det är skönt att andas lite ny luft, krama om sara och fika med mian och bli bortskämd av faster med familj.. ja, jag har tur jag som kan åka upp till östersund och trivas... önskar bara att jag kunnat svänga förbi umeå och träffa kott.. 
Imorrn bär det av till åre :D


(västgötskan har fått ge plats åt min egen variant på norrländska, så jag lär bli trackad för detta vid hemkomsten..)

Kommentarer
Postat av: Sara

I love you darling. Ren o skär lööv. Även om jag inte pratar så mycket, frågar eller är ihärdig så är det för att jag är så trygg i din närhet att jag kan vara mig själv med dig. Så att du vet!

2007-04-14 @ 20:04:16
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Julia

självklart lär du bli trackad!

2007-04-15 @ 21:02:16
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: clabu

Jo jo..vänta bara. Här har det varit väldigt väldigt mycket vårvarmt, trädgårdsarbete mao... Saknat dig givetvis...pok

2007-04-15 @ 23:03:02
Postat av: towa

neeej har du varit i ostersund, vad ledsen jag blir

2007-04-17 @ 08:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0