badtajm....

image250det blir badhuset imorrn. 1 timme i varmvattenbassängen med fem barn i ett annars tomt badhus....hm.... till och med jag kan acceptera de villkoren....

vädret idag var bara vansinnigt - det känns som om vi hoppat över större delen av våren och hamnat mitt i sommaren.
sol och ljus och värme.
jag håller på att bli en sommarjunkie.... men det är svårt att undvika då man har en sådan fantastisk sommar framför sig...  :) 

(stugan och halmstad under valborg - ha- ha- happiness!!!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej love. igår sa tess att jag ska få veta om de hittat något boende i södern IDAG. gahhh! det kan hända att jag ringer sen.

2007-04-27 @ 14:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0