ÅRE

           

jag hade så jvla kul  :)
TACK MIAN...

tog tåget hem onsdag morgon, åkte från åre 11.00 och klev av tåget i skövde 22.20. nästan 12 timmars resande. INTE lika kul som det låter...
helgen blir lugn, det mest vilda jag ska på är ett släktkalas...

när jag sitter på tåget hem från norrland ( ja, det ÄR norrland. för oss här nere är allt ovanför sthlm norrland...) funderar jag på vad jag glömt - man glömmer alltid ngt.. vid hemkomsten kan jag dock konstatera att jag snott med mig två av mians linnen plus en ring istället..... hm. småkleptoman, moi?

NU ska jag göra broccoligratäng och SEN ska jag sätta mig på verandan och slappa i solen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0