what a wednesday..

        - barbro dricker te...


idag har jag druckit mer te än vanligt (!!)..... först fikade jag med heimar, sen drog jag hem till julia och drack te där med...sen slickade barbro på min tekopp och då kända jag att jag inte behövde dricka mer... iaf inte ur den koppen.....
en katt som heter barbro. det sjuka är att jag börjar vänja mig.

jag är förkyld. trött. huvudvärken moler...


låg och tittade på "det okända". intalar mig alltid att " jag tror det JAG ser" 
kan dock inte låta bli att önska att vi hade fler lampor på övervåningen. kan inte låta bli att titta mig över axeln. inte låta bli att skynda nerför trappen när programmet är över....

chicken..
:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0