singin in the rain....not

det regnade i göteborg.
jag hade på mig tygskor.

jag HADE med mig ett paraply.
det var sönder.


men.... VI   (hrm... Anna)  HITTADE konsulatet. Där träffade vi en småaggressiv thailändska och betalade vardera 470 kr för att få tillbringa 120 dagar i kungariket thailand.

sen köpte anna en ryggsäck och jag köpte en ENORM tekopp (börjar tro att den mer är menad som en djup tallrik..).
sen sov vi båda två på tåget hem.
sen plockade mamma upp oss med en sovande alexander i baksätet.

och nu sitter jag på jobbet, dricker kaffe och äter tårta.




- statement -

jag ska FULLKOMLIGT SLUTA UPP MED ATT LÄSA AFTONBLADET. SPECIELLT NÄTUPPLAGAN.
jag kunde FN, inte bry mig ett SKIT, JVLA mindre om bigbrother jessicas nya bröst, och jag vill DEFINITIVT inte se en JVLA bild på dem.
En tidning som smäller upp det som en huvudnyhet är FN INTE ENS VÄRD ATT TRYCKAS PÅ ANVÄNT TOAPAPPER.

- slut på statement -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0