oinspirerat

kan bli så apatisk ibland. kommer inte på något att göra. vill inte göra något. avskyr samtidigt sysslolösheten. vandrar runt i huset. ner till köket. sätter på tekokaren. in i arbetsrummet. sätter på datorn. upp på övervåningen, sätter mig i soffan, glömmer bort både teet och datorn. in på rummet. slänger mig på sängen. nerför trappen. ut på verandan, sätter mig på trappen. kommer ihåg teet, reser mig för att gå till köket, ser datorn sätter mig ngra minuter, reser mig, osv....vill inte träffa någon, prata med någon...
blir bara fruktansvärt rastlös....

vilken tur att jag jobbar imorrn då...   :S  


efter jobbet ska jag och anna iväg till skövde.....  vi har träff med ngra sprutor.... 


gud.vad.jag.måste.rycka.upp.mig.
skärp dig för fn hanna.
det här är ju inte kul.


ska gå och göra lite te...

Kommentarer
Postat av: Towa

Man får ha sina dagar då man känner sådär. Det är bara att gilla läget och trivas för stunden. Jag tycker så mycket om dig Hanna. Kram

2006-10-22 @ 21:56:13
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: emilie

Åh vad jag känner igen mig i det där planlösa vandrandet :) Skönt att det inte bara är jag som drabbas av total sinnesförvirring då och då.
take care! kram

2006-10-23 @ 17:07:08
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Julia

Du kan komma hit och dricka te. Så kan du vandra omkring i lägenheten, för mej måste du ju inte vara trevlig mot ;P

2006-10-23 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0