needles and pins..



så..jag är 550 kr fattigare. fast jag vågar inte klaga.... iaf inte när anna är i närheten.
när vi anländer till thailand har hon sammanlagt fått lägga ut 2400 kr för vacciner...
aj....

när vi lämnar vaccinationsmottagningen ringer sandra, "du skulle träffat mig på gymet för en kvart sen, men jag förstår att du glömt det..." 
ibland känns det som om jag platsar på ett vårdhem för äldre.

efter att vi blivit "besprutade" som anna så lämpligt uttryckte det (jag hajar till, tittar på henne, ser hur hon spärrar upp ögonen när hon inser vad hon har sagt och jag får väldigt svårt att hålla mig för skratt..) beger vi oss till rådhuskafet, äter grillade smörgåsar (hur GRILLAR man en smörgås?) med mozzarella (alltför mycket mozzaerlla) och grönsaker och diskuterar det faktum att vi fortfarande har noll koll på thailand, vad vi ska göra där eller vilka ställen vi vill besöka....sen försöker vi intala oss att det bara gör det hela mer spännande... 

vill gå ut i hegen. börjar dock 7.00 både lördag och söndag, så det känns inte.... smart. 
inte för att det lär hindra mig... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0