måndagmorgon = sovmorgon

det var menat att bli en lugn helg. jag skulle sitta här söndagkväll och känna mig harmonisk och avslappnad..
nej....
känns knepigt att glädjas över att det är måndag imorrn...IGEN...


lämnade av brorsonen (har varit barnvakt) vid fyra, åkte sen till lillasystern och drack te och åt kanelbullar (som DEFINITIVT legat för länge i det skafferiet)  och snyltade lite på christians godis (han var inte hemma......) och klappade på katten - jag har GRAV kattfobi kan tilläggas - den är drygt fyra månader gammal och de har döpt henne till barbro.
BARBRO.
börjar bli fundersam.. vad kommer julia att döpa sina framtida barn till? bör jag som moster då ingripa?

träffade linda i lördags!  det var SÅ länge sen.  (känns det som iaf..) jag och anna körde ner till jönköping, körde in i jönköping (SÅN jvla mardröm. jag hatar filer. och andra bilar. och människorna som kör de andra bilarna..) vi fikade (min chai latte var en grym och dyr besvikelse, men bageln var supergod och stackars anna fick vänta i en evighet på sin grillade panini) sen bar det av till systemet och H&M och sen lämnade jag dem där för att åka hem till släktkalaset och mitt barnvakts-uppdrag.

- pratade med mian idag, först på tfn och sen på datorn!! eller ja, jag hörde henne, hon hörde inte mig, sen hade hon webcam också, haha, hon var så söt, satt där med stora hörlurar på och en massa spanjorer (antar jag) i bakgrunden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0