lokalsinne sökes..

imorrn ska jag och anna åka till göteborg -  till det thailändska konsulatet, närmare bestämt. Där ska vi fixa med våra visum.
Jag har MILD ångest.
1. Vi ska hitta det jkla konsulatet. 
2. Innan vi hittar det jkla konsulatet ska vi hitta en  fotoaffär / expertbutik /  you name it   och ta passfoton.


Jag HITTAR inte i Göteborg.
Jag hittar i Nordstan.... går jag utanför är jag fullkomligt lost....

så...min morgon;  upp tidigt, stressa runt i göteborg, skynda tillbaka till tåget hem, pussa på brorsonen, iväg till jobbet, jobba hela natten.......ja, jag tycker väl lite synd om mig själv då.....men hittar vi bara ett mysigt fik ngn stans imorrn (återigen ordet "hittar".... känns inte lovande..) och jag får dricka te så...




42 dagar kvar.  
värme, vita stränder, palmer och maaaaassor med ananas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0