i-lands problem..

förstår inte denna konstanta huvudvärk jag dras med....  det är fn pest.
är rädd att det kan vara genetiskt. har två föräldrar som (nästan..) är  treomissbrukare...
eller så handlar det bara om mer sömn, mer vatten och färre skrikande barn i min vardag....

fyller år inom en hyfsat snar framtid.
har knappt tänkt på det... känns ungefär lika stort som en kommande namnsdag.
"vad önskar du dig hanna?" frågar moster... jag suckar och minns tiden då jag utan problem kunde pränta ner en önskelista som inte fick plats på ett A4.
men en sak vet jag.
pengar och presentkort går fet bort....och jag vill inte ha ngra jkla trisslotter heller...  (!!) 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh... suck... ja som just köpt massa trisslotter till dig i present... nu måste ja ju komma på nåt annat... u r so annoying :)

2006-10-24 @ 23:42:05
Postat av: Anna

fast har ju inte fått nåt av dig ju kom ja på.. kan bjuda på lunch i thailand :)

2006-10-24 @ 23:46:38
Postat av: Julia

Jag kan rita en teckning till dej om inte presentkort önskas!

2006-10-25 @ 00:16:34
Postat av: Sara

Mäh .. jag älskar trisslotter i present!!

2006-10-25 @ 18:41:04
Postat av: Towa

Kära Vän! Nu blev jag helt fluffig i huvudet och glömsk, din födelsedag är inte den i November? Eller är jag ute och cyklar? =( puss

2006-10-26 @ 18:50:20
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Towa

Kära Vän! Nu blev jag helt fluffig i huvudet och glömsk, din födelsedag är inte den i November? Eller är jag ute och cyklar? =( puss

2006-10-26 @ 18:51:20
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0