äntligen måndag..

pratar med mian på msn.
ååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!
suck. det är lite jobbigt när folk åker utomlands. de känns så.... långt borta.



idag sov jag till elva. helt otroligt. JAG sover aldrig så länge. visst, jag kan ligga och dra mig ett bra tag - men att faktiskt vakna vid elva... det är sällan det sker...
fast helgen som gick var jvligt oregelbunden sömnmässigt.... så det är väl inte så konstigt.

jobbar imorrn och på onsdag, blev inringd till förskolan i varnhem. det känns... bra.
antar jag.
 
mentalt så ligger mina energinivåer på minus. pratade med anna förut - hon jobbar nästan heltid samtidigt som hon pluggar på komvux (kurser som hon måste bli klara med innan vi åker) dessutom spelar hon fotboll nästan tre gånger i veckan. kommer att få mata henne med prozac när vi anländer till thailand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0