tack, tack, tack!!

.. för alla sms och telefonsamtal och kort (alicia, sara och janne :) ! vad söta ni alla är!  jag gick på rast vid 12 och då hade jag fått sju sms!



så. 21 år.
(HJÄLP JAG ÄR  VUXEN!!!!!!!)

igår var det kalas, moster oh morbror med familjer var här, vi åt kex och smörgåsar med räkröror och  marängswish till efterrätt, gott gott  :)  jag fick en pocketbok, body  butter, pengar och  -  en MP3!!

wehooo!!  äntligen är jag lite hi-tech!!  :)
christian ska få ladda ner låtar till mig ikväll, lucky guy.. :D

NU ska jag unna mig en STOR kopp te och några maränger från igår.. (det bästa med kalas är väl ändå resterna som blir över till dagen därpå..?)








Kommentarer
Postat av: towa

snygg mp3a =) jag vill också ha! åå... hoppas din dag rockade som jag skrev att den skulle =) jag diggar dig och din blogg du måste uppdatera ofta när du är borta!

2006-11-07 @ 16:36:22
Postat av: Sara

Alicia är väldigt stolt över sin insats! :) Det var dagens projekt som nu är avklarat (har inte ens hunnit gå på toa.. .ler.)

2006-11-07 @ 17:39:35
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Klyftan

congrats på dig! :D

2006-11-07 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0