next stop; umeå..

efter en ngt fetare lönecheck än väntat blev det en spontanresa upp till norrlandet och nu sitter jag här framför kottens brors dator... och jag fick verkligen in en lyckträff, för utan att jag visste det skulle towa (som jag inte sett på ett helt JKLA år!)  och cilla göra samma resa samma helg.  life is great sometimes..... =D
sen hoppas jag att jag inte tagit mig vatten överhuvudet, att jag egentligen borde stannat hemma och förbereda inför resan jag och anna gör på  TORSDAG.
am a mess in my head.
har jag gjort allt jag borde?  är det ngt jag glömt? ngt jag missat?

?????????????????????????????

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart du inte har ;P Mamma har nog koll på allt ska du se..... Sen så är det ju bra att träffa vännerna innan man åker bort så FÖRFÄRLIGT länge. Utan sin syster.

2006-11-12 @ 11:35:53
Postat av: Cilla

Tack för en underbar helg vännen.. Du är för bra =)

2006-11-13 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0